اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ناظری: برخی می‌خواهند با بچه‌های مردم خود را بزرگ کنند/ مقابل وزن کم‌کردن کشتی‌گیران رده‌های پایه می‌ایستیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان گفت: فدراسیون قطعاً مقابل معضل وزن کم کردن در رده‌های پایه خواهد ایستاد و اجازه نخواهیم داد دیگر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

ناظری: برخی می‌خواهند با بچه‌های مردم خود را بزرگ کنند/ مقابل وزن کم‌کردن کشتی‌گیران رده‌های پایه می‌ایستیم

نادر ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره سطح کیفی و کمی رقابت‌های کشتی آزاد جام کودک اظهار داشت: مسابقات امسال نسبت به سال‌های قبل که به صورت تیم به تیم برگزار می‌شد هیجان بیشتری داشت چراکه مبارزه تن به تن باعث افزایش کیفیت و جذابیت مسابقات می‌شود. 

وی ادامه داد: از طرفی تیم‌های قرقیزستان، ارمنستان، آذربایجان و ترکمنستان نفرات خوبی را به این رقابت‌ها آورده بودند و در چندین وزن مسابقات جذابی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم همه از این مسابقات لذت بردند. امیدواریم خروجی کار نیز مثبت بوده باشد. 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در خصوص انتقاداتی که به وزن کم کردن کشتی‌گیران در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان می‌شود، گفت: فدراسیون قطعاً مقابل چنین معضلی خواهد ایستاد و اجازه نخواهیم داد دیگر در رده‌های سنی پایه شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. قبل از هر چیزی سلامت بچه‌ها برای ما اهمیت دارد، بطوریکه تعدادی از این کشتی‌گیران در یک یا دو وزن بالاتر از مسابقات قهرمانی کشور که به میدان رفته بودند کشتی گرفتند. 

ناظری تصریح کرد: از تمام مربیان نیز خواهش می‌کنیم این بچه‌ها را مانند فرزندان خودشان ببینند، چرا که دست آنها امانت هستند. هدف ما تربیت نسلی سالم برای آینده کشتی است، اما متاسفانه برخی می‌خواهند با بچه های مردم خود را بزرگ کنند، در حالی که همه باید کمک کنیم کشتی بزرگ شود تا ما هم بزرگ شویم. به نفراتی مانند حسن یزدانی نگاه کنید که نمونه موفق این اتفاق و عدم اصرار برای ماندن در یک وزن هستند. از این نمونه ها در کشتی کشور زیاد سراغ داریم. 

وی درباره اتفاقی که برای او افتاد و منجر به بستری شدنش در بیمارستان شد گفت: متأسفانه آلودگی هوا در قزوین باعث شد بیمار شوم، از طرفی به آمپولی که به من تزریق شد حساسیت داشتم و معده ام خونریزی کرد. فشارم افتاد و زمین خوردم و سرم به دیدار به دیوار برخورد کرد که دوستان من را به بیمارستان منتقل کردند. خدا را شکر الان شرایط بهتری دارم و مشکلی وجود ندارد. به خاطر کشتی هر کاری کنیم ارزش دارد، عشق ما کشتی است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول